fredag 12. april 2013

Torsdag

I går fikk niesen min på 17 år Aspergerdiagnosen.
Jeg har visst at hun har denne diagnosen siden min søster ringte meg for noen år siden og spurte meg om hjelp. På den tiden hadde min yngste sønn akkurat fått sin autismediagnose og jeg ni-leste alt jeg kunne komme over av autismerelaterte ting. En kan vel si jeg fikk meg en ny besettelse, en som enda ikke har gått over.
Jeg er glad for at utredningen hennes endelig er over og at hun og min søster endelig har fått svar på alle sine spørsmål, og jeg er glad for at jeg har gått den veien før, to ganger allerede, og kan være til hjelp i praktiske og upraktiske spørsmål de måtte ha. Jeg tror helt ærlig at fra nå kan det bare gå bedre.
Hun får den hjelpen hun trenger og har krav på.
Nå bare venter jeg på min tur... 13 dager igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar