tirsdag 9. april 2013

Utslitt

Det er kanskje ikke rart om jeg føler meg utslitt.
Helgen var jeg alene med minstemann og det er krevende nok. Mandagen følte jeg meg dårlig, i dag har jeg tilbragt dagen på foreldrekurs for foreldre med ungdom med autismespekterforstyrrelse, i morgen er minstemann hjemme fra barnehagen, torsdag må jeg prøve å få ryddet og vasket litt i huset og så er det helg...
Denne helgen skal jeg til Oslo, helt alene, og bo hos en venninne og på Desucon på lørdag. Desucon er et arrangement for nerder, geeker, cosplayere, fantasyfans og alle interesserte. Jeg har til og med laget meg kostyme: en Tardis.
Jeg håper virkelig at helgen ikke bidrar til å slite meg mer ut, for jeg har i praksis bare 15 timer uten barn hver uke, som jeg vanligvis bruker på å rydde, vaske, planlegge middag, handle, og innimellom skrive oppgaver til NKS kurset jeg tar i spesialpedagogikk.
Jeg trenger avlastning snart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar